Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Emma - 19 juni 2009 20:48

Började midsommarafton med att inte göra speciellt mycket alls. Kvart i fyra skulle jag börja åka buss mot Petter och Gubbängen så jag tyckte att jag hade massor med tid på mig att göra mig i ordning. Rätt vad det var så var dock klockan mycket mer än jag trodde och jag fick stressa som bara den för att hinna det jag hade tänkt. Glömde nästan ta med mig maten som jag tänkte bjuda på, det hade just varit lyckat! Hann med bussen i alla fall och väl framme i Gubbängen ringde jag och väckte P som jobbat natt. Sedan började jag laga mat medan han sov lite till... ganska mysigt ändå. Och lite udda att stå och laga mat i ett kök vars ägare jag aldrig träffat. Tack för lånet av diverse kastruller och grejer E! :D Vi käkade färskpotatis, köttbullar, gräddfil med gräslök, senapssil och gravad lax. Riktigt god middag. Vet inte om jag gillat att äta det som frukost som P fick göra - men det är ju inte mitt bekymmer. :P


Nu är jag hemma i Huddinge igen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har en massa osedda filmer, så det kanske blir lite filmtittande om en stund...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards