Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Emma - 8 juni 2009 20:25


Jaha, det här är då mitt första tappra försök att skapa en blogg. Satt för ett par minuter sedan och muttrade över att ingen av mina vänner uppdaterat sina bloggar när jag insåg att jag inte har så mycket att muttra över när jag inte skriver något själv. Så, sagt och gjort, här är min blogg. Jag kommer säkerligen inte att skriva så mycket i den och till sist glömma bort att den finns, men ändå. Det kanske är värt ett försök? :)


Idag är den första semesterdagen av femton. Det märks att jag inte är van att vara ledig för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag är rastlös och  det känns som det finns en massa saker jag borde göra. Men jag kan inte komma på vad det skulle vara? Hur som helst, i förmiddags satt jag och funderade på vad jag skulle göra av dagen. Jag började göra planer för att åka in till stan och shoppa, eller kanske ta ett besök till IKEA. Nu, sisådär tio timmar senare, är det mest ambitiösa jag gjort att ta bussen till Konsum för att handla och sedan ta bussen tillbaka. Annars har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik och tagit en tupplur. Kreativt värre... Men ganska skönt ändå.


Imorgon blir det där IKEA-besöket av i alla fall. Tilda ska följa med och göra Kungens Kurva osäkert är tanken. Och på förmiddagen ska jag till frisören. Jag har en utväxt på tre-fyra centimeter som jag vill trolla bort utan att färga över den med svart igen. Jag har ingen aning om hur det ska gå till, men det visar sig imorgon. Den enklaste lösningen vore ju att helt enkelt kapa av håret superkort... men jag tror faktiskt jag avstår. Jag tror mitt huvud skulle se ut som ett klot utan hår. :P


Här skulle jag gärna befinna mig nu:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards