Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Fussball!

Av Emma - 27 juli 2009 22:06

Som den AIK-are jag är försöker jag inviga alla nyinflyttade Stockholmare i gnagarsekten. Petter har blivit utsatt, idag var det Lindas tur. Mötte henne vid Hötorget för att grunda med en hamburgare och shoppa lite fotbollsgodis, allt för att öka oddsen att hålla henne motiverad en hel match igenom.


 Efter ett tag tog vi oss ut till Solna och Råsunda. Hittade Stoffe och Stina vid AIK-shoppen också och pratade bort en stund med dem. De hade köpt två stycken AIK-duschdraperier. Ett till sig själva och ett att ge bort. De liksom jag försöker tydligen värva fler gnagare. Stoffe hade även med sig en hög svartgula klistermärken och gav bort varsitt till mig och Linda. Oklart om han betalat för dem eller om han gjort dem själv. :P 


Matchen var en riktig skitmatch som AIK till sist vann tack vare mannen på bildens huvud. Linda verkade åtminstone hyfsat road och pratade om att vi skulle gå på fotboll igen någon gång. Mest imponerad var hon dock av alla testosteronstinna hejaramsor. Och så satt hon säkert och dregglade lite i smyg över alla vältränade killar på planen?


Sedan åkte jag hem och kräktes. Inte så mysigt. Två personer har hunnit fråga om jag är gravid. Men nej det är jag inte. :P


På onsdag blir det tjejdrinkar med Petter och på torsdag Skansen också med Petter. Blir nog mysigt. :)

 
 
P

P

28 juli 2009 22:17

Blir du gravid så får du hemskt gärna berätta det....

http://vilseistorstan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma

28 juli 2009 22:24

Jadå klart jag gör. Sisådär månad åtta eller så. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 31 maj 2010 15:53


I fredags var det dags för konsert. Jag och Linda åkte till Berns för att se på Woven hand. Eller Wovenhand. Ingen verkar riktigt säker på om det ska vara ett eller två ord... Det var lite segt innan det kom igång och förbandet var riktigt dåligt tyc...

Av Emma - 25 maj 2010 14:32

Ojoj, nu har jag inte bloggat på ett halvår eller så, så jag vet inte ens var jag ska börja. Läste nyss inlägget som jag kallat för "uppdatering" och ingenting stämmer ju längre. Eller jo lite stämmer ju. Jag håller fortfarande hårt i Petter och nume...

Av Emma - 16 december 2009 11:06

TV-serier du har sett minst ett avsnitt ur:[x] Gilmore Girls[x] Grey's Anatomy[] Prison Break[x] Desperate Housewives[] OC [] One Tree Hill[x] Vänner [x] Förhäxad [] 24 [x] Simpsons [x Scrubs[x] CSI[] CSI Miami[] CSI New York[] Jordan Rättsläkare[x] ...

Av Emma - 21 november 2009 18:14

jag hatar att blogga. Hade skrivit ett långt och fint inlägg men glömde att kopiera texten innan jag tryckte på spara. Med mitt odugliga internet fungerade det inte och allt försvann. Fan. Jag vägrar att skriva om texten. Det handlade om katter och j...

Av Emma - 15 september 2009 21:42

      Har verkligen inte känt för att blogga den senaste tiden men här kommer en kort uppdatering för den som är nyfiken. Katterna på bilden är alltså Zelda (den bruna) och Sputnik (den rödvita). De bor numera hos mig och sambo-Petter i en trea...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards