Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Lista

Av Emma - 16 augusti 2009 22:16

Händer en massa saker nu med lägenhet och sånt men orkar inte skriva om det. En annan gång kanske. Ska iaf kolla på lägenhet i Rissne imorgon. :)


Iställe kopierar jag en lista brorsan hade i sin blogg:



1. Din bästa egenskap: Är nog ganska snäll och omtänksam

2. Din sämsta egenskap: Att jag lätt blir stel och tyst och blyg, särskilt med många eller nya människor.

3. Har du koll på din dator eller fixar någon annan med den? Har oftast tillräcklig koll.

4. Hårfärg:  Brun. Just nu lite mörkare än min naturliga färg.

5. Använder du smycken? Nästan alltid en guldkedja, eller annat halsband. Och alltid örhängen.

6. Ögonfärg: blågrön tror jag
7. Bästa årstiden: Sommar, de dagar då det inte är så jättevarmt. Eller sommarkvällar.

8. Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad? Ja
9. Dusch eller badkar:  Vill ha badkar, det är avslappnande... har inte haft det på ett tag dock.

10. Du vill helst bo granne med: Normalt folk.
11. Tittar du på sport?  Ja, då och då.
12. Om ja; vad?  AIKs hemmamatcher på Råsunda, friidrott, simning och lite annat på TV. Om det råkar vara något när jag slår på teven.

13. Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Inget jag brukar fira direkt.

14. Vitt eller rött vin? Rött
15. Kaffe eller te? Varm choklad
16. Har du gått/cyklat/kört mot rött ljus medvetet? Ja. Inte kört mot rött dock.

17. Har du varit otrogen?  Nej, det är rätt lågt att vara det. Skulle jag någon gång vilja vara med någon annan får man väl avsluta det man har först.

18. Säger du till i kassan om du råkar få för mycket växel tillbaka? No way. De får skylla sig själva.

19. Kan du laga mat? Ja hyfsat bra.
20. Kan du konsten att göra ingenting? Jag är proffs.
21. Är du gift? Nope

22. Om inte; vill du gifta dig? Ja någon gång tror jag, men det är inte livsviktigt.
23. Om ja; hur vill du att ditt bröllop ska vara? Vet inte, inget jag funderat så mycket på. Inget kyrkbröllop med stor fluffig vit klänning i alla fall.

24. Om du är gift; hur var ditt bröllop?  -
25. Äter du grönsaker/frukt varje dag? Oftast ja. Men för liten mängd.

26. Hur många handväskor har du? En eller så.
27. Skulle du vilja äga en hund? Nja hundar är väl fina men är mer inne på katter.

28. Om ja, vilken ras? Skulle nog ta någon blandras.

29. Om du vore expedit i en tobaksaffär, skulle du knycka mobila påfyllningskort om du fick chansen?  Nej jag har pengar att ringa för ändå.

30. Kommer du besöka mig igen? Vem? Brorsan? Jadå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 31 maj 2010 15:53


I fredags var det dags för konsert. Jag och Linda åkte till Berns för att se på Woven hand. Eller Wovenhand. Ingen verkar riktigt säker på om det ska vara ett eller två ord... Det var lite segt innan det kom igång och förbandet var riktigt dåligt tyc...

Av Emma - 25 maj 2010 14:32

Ojoj, nu har jag inte bloggat på ett halvår eller så, så jag vet inte ens var jag ska börja. Läste nyss inlägget som jag kallat för "uppdatering" och ingenting stämmer ju längre. Eller jo lite stämmer ju. Jag håller fortfarande hårt i Petter och nume...

Av Emma - 16 december 2009 11:06

TV-serier du har sett minst ett avsnitt ur:[x] Gilmore Girls[x] Grey's Anatomy[] Prison Break[x] Desperate Housewives[] OC [] One Tree Hill[x] Vänner [x] Förhäxad [] 24 [x] Simpsons [x Scrubs[x] CSI[] CSI Miami[] CSI New York[] Jordan Rättsläkare[x] ...

Av Emma - 21 november 2009 18:14

jag hatar att blogga. Hade skrivit ett långt och fint inlägg men glömde att kopiera texten innan jag tryckte på spara. Med mitt odugliga internet fungerade det inte och allt försvann. Fan. Jag vägrar att skriva om texten. Det handlade om katter och j...

Av Emma - 15 september 2009 21:42

      Har verkligen inte känt för att blogga den senaste tiden men här kommer en kort uppdatering för den som är nyfiken. Katterna på bilden är alltså Zelda (den bruna) och Sputnik (den rödvita). De bor numera hos mig och sambo-Petter i en trea...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards