Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emma - 11 juni 2009 12:03

Uuuh, bakfull. Var först ut med jobbet igår kväll. Det är en stor omorganisation på gång så det var sista gången alla träffades, och vi blev alltså bjudna på mat. Maten var stark, och då måste man ju dricka lite extra. Det är väl logiskt? Några glas vin senare dog tillställningen ut och jag åkte till Medis för att träffa Linda m.fl som skulle till Carmen och dricka öl. Satt där och drack och pratade strunt till klockan tolv, riktigt trevligt! Kul också att träffa Jocke och Patrik, det var länge sedan. Och Patrik, du har väl inte glömt mitt fenomenala erbjudande? Lagade tänder mot en festivalbiljett är ett bra pris! Det räcker med endagars. ;)


Idag ska jag in till stan och möta upp Petter. Lunch och jeansshopping är planen, sedan tänkte jag släpa med honom ut till Huddinge. Imorgon ska den stackarn dessutom följa med mig och mina föräldrar ut på landet. Det är första gången de träffas, och om de inte gillar varandra så är han fast därute i skogen. Muahahah! Nåja, han kan ju alltid låsa in sig i gäststugan om det blir illa. :P Fast jag tror nog det går bra ändå... :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards