Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Emma - 15 juni 2009 16:35

Jahapp då var man inne på andra semesterveckan. Jag har fortfarande inte sett en skymt av solen. Vill ju kunna vara ute utan att ha tio lager kläder på mig!


Helgen spenderades i mina föräldrars sommarstuga, tillsammans med samma föräldrar, två katter samt Petter. Det är jättemysigt där ute och det var trevligt, men två dagar är fullt tillräckligt. Sedan börjar jag sakna civilisationen för mycket... Jag gillar inte att inte ha tillgång till dusch, och inte heller dator. Så det är skönt att vara tillbaka i Huddinge igen. Ute på landet spelade vi bl.a TP, bildbevis finns nedan (inte jag som tog bilden). Det är Mimmi som väldigt gärna ville vara med och spela... eller så ville hon bara bli klappad på?


När jag kom hem såg jag en annons om akvarium till salu på Blocket och skickade iväg ett mail. Tyckte det såg ut att vara i bra skick och var jättebilligt, så jag kunde ju alltid maila och höra om det fanns kvar. Det fanns det, så nu sitter jag och väntar på att få det hitkört. Det där med att det skulle vara jättebilligt var dock önsketänkande. Var in till centrum för att köpa växter och grus, och blev pålurad tre olika sorters medel man ska ha i vattnet. Det kostade multum i förhållande till akvariet (jag tror till och med att de tog mer betalt än de själva tänkt...) och jag är tveksam till hur pass effektivt det är... men men, det visar sig! Snart kommer jag bli matte till några fåniga små fiskar i alla fall. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards