Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Emma - 9 juni 2009 20:26

Även dag två på min semester var tämligen grå och kall. Det är väl inte alls rättvist? Jag vill ha 20-22 grader och sol, så man kan ha picknick och vistas utomhus utan att frysa! Men just idag kanske det inte gjorde så mycket eftersom jag ändå bara varit inomhus. Började dagen med ett frisörbesök, en rätt suddig mobilbild finns nedanför... Tycker det är så skönt när de håller på och fixar med ens hår. Och eftersom de färgade och fixade så tog det två timmar. Snudd på att jag somnade sittandes där till sist. :) Nöjd med håret blev jag också, även om det inte blev någon gigantisk skillnad mot innan...


Sedan bar det av till IKEA med Tilda. Som alla IKEA var det som att gå runt i en jättestor labyrint. Tack Tilda för att du berättade för mig vilket håll som var rätt och var vi redan varit, annars hade jag irrat omkring där än. :P Tilda passade även på att fotografera mig när jag skulle försöka krångla mig på bussen med händerna fulla. Det lyckades med nöd och näppe. Sedan får jag väl leva med att jag blundar och flinar på bilden, jag blir ändå aldrig bra på kort... Någon äldre herre med vitt skägg fastnade visst också på bild. Hoppas du inte har så mycket emot det? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards