Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Emma - 18 juni 2009 15:58

Midsommarplanerandet gick helt om intet idag. Skulle ha följt med P på fest imorgon, men han blev erbjuden att jobba natt hela helgen så nu blir det inte av. Är det någon som har något bra förslag på vad man göra istället, så hör av dig! Ska i alla fall äta midsommarmat med ovan nämnda P innan han ska till jobbet, så jag får en liten dos midsommar. Det blir nog bra ändå. :)


Är ofantligt trött idag, tror jag ska ta en tupplur snart. Det är väl fördelen med att ens semester regnar bort - man kan sitta inne och uggla dag efter dag utan att ha det minsta dåligt samvete för att missa sommaren. Fast vem försöker jag lura... hit med sol och värme nu! 


Mina tre platyhanar har inte slagit ihjäl varandra ännu. Det finns alltså hopp om att jag inte ska behöva spola ner någon i toaletten. Nästa vecka ska jag släppa ner ett par fruntimmer till dem dessutom. Då borde de bli distraherade och sluta tugga på varandras fenor..?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards